2/10/2011

Jag skulle gärna vilja ha det så här i mitt sovrum varje dag....

så är inte fallet... Men för er skull så bäddade jag sängen lite extra fin så att ni skulle få se hur sängborden såg ut i sin helhet.

Vill du oxå bädda sängen på samma sätt? Kom ihåg att jobba med mycket kuddar bakom varandra och gärna flera täcken och filtar som gör att sängen känns extra mullig.

Sänggavel finns det en idé till, men jag har inte fått tag på rätta "virket" ännu. Är det någon som har överblivna byggställningstrallar (oj, vilket långt ord) i trä, kanske skräpandes på tomten? de får gärna vara väderbitna och lite slitna. I sådant fall skulle jag vara väldigt glad om ni hörde av er till mig nordhelena@yahoo.com :)



3 kommentarer:

  1. Fräscht och fint sovrum! Granit är toppen, sängborden ser fantastiska ut! Gillar den råa industrikänslan de håller.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det blev! Jag har också sett dom och funderade på en till köket, lite som bokhylla till lite kokböcker. Gillar också det här rå, och industriaktiga!

    Ha en härlig helg!

    Dessi - Home and desire

    SvaraRadera
  3. Dem hyllorn vart så fina på väggen och vilken härlig kännsla dem skapar. Bra initsiativ att behålla dem för er själva ;)
    Härligt att ni har ett fönster ovan sängen vilket ljusinsläpp det måste bli!! Extra snyggt blev det nu också då hyllorna och fönstret form går igen som en röd tråd.

    Nej vet ingen tyvärr som har det, men annars kanjag tippsa dig om att köpa vanligt virke och järbitrol som du målar med. Det ger trät det där slitna loken som timmer hus har. Mina föräldrars hus är målat med det och har en fin skanske plantina..

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.