3/10/2011

Pysselskåp rensat, check!

Fick en hel papperspåse med dessa fina vita askar från mamma. Insåg då att det var dags att ta sig an röran i pysselskåpet. Några timmar senare och med dynamon i högsta hugg hade jag lyckats att få lite mer ordning.


I vanliga fall är jag väldigt bra på att rensa, men när det kommer till saker som kan vara bra att ha till att pyssla med, är det omöjligt att slänga. Därför är/var det totalkaos i pysselskåpet och överfullt. Vet inte om jag lyckades slänga så mycket den här gången heller, men jag har lite... bara lite bättre koll på grejerna :)

6 kommentarer:

  1. Nice! Va bra det blev. Gillar organisation ;o)

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Syggt du fick det. Men det är svårt med pysselskåpet för man vet ju aldrig vad man får för idé

    kram Maria

    SvaraRadera
  3. Bra att ha grejer, måste sparas till pyssel.
    Men så bra att ha dom i ordning.

    Kul tv i förra inlägget och lycka till med bordet.

    Må så gott. //Kram Lissen

    SvaraRadera
  4. Det där borde verkligen jag också ta tag i. Som du säger, det blir snabbt oordning i pysselskåpen.

    SvaraRadera
  5. Brukar också vara bra på att rensa, men jag vågar inte öppna dörren till vårt "bra-att-ha-pyssel-förråd". Men det är något jag måste ta tag i nu när jag går hemma och väntar...

    SvaraRadera
  6. Så snyggt! Och så härligt att få rensa lite bland alla småting. Känner plötsligt att mitt eget kaos i arbetsrummet nog borde få sig en omgång... ;-)

    Önskar dig en riktigt fin helg!

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.