3/17/2011

Så här glad blev jag...

 
....när jag fick en  utmärkelse av Jenny med fina bloggen House of Jenny. Blir så otroligt glad när någon gillar det man gör.

Med utmärkelsen följer att man ska tipsa om 5 bloggar med mindre än 100 prenumeranter, jag har gått efter Bloglovins statistik, så här kommer några riktigt bra bloggar som jag önskar att ännu fler får upp ögonen för. 

Detta är verkligen det roligaste, för även om det är kul att få uppskattning så tycker jag att det bästa i livet är att ge uppskattning till någon annan :)
Trevlig läsning önskar jag er alla och hoppas att ni finner lika mycket inspiration som jag gör :)

11 kommentarer:

  1. Man tackar! Jag ser lika glad ut som du nu :D Får genast börja fila på listan!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det härligt?! :) Jag fick en utmärkelse för ett tag sen men har faktiskt inte tagit tag i den... Dålig stil av mig, jag vet... :(

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Tack söta du!! Fin du är!

    Jag fick två för ett tag sedan så jag har fört vidare det en gång. Hoppas det är ok..
    Men blev återigen jätte glad !! Tack detsamma för denna utmärkelse!!

    ♥Mia

    SvaraRadera
  4. Hej !

    Allt bra ?

    Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.

    Här finns underbar shabby chic.stil bla.

    Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:

    http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment

    Så är du med i tävlingen =)

    Kram & Lycka till !

    SvaraRadera
  5. Oj tack!
    Vilken fin kommentar du lämnade hos mig- känns ju fantastiskt att man har inspirerat någon - till utbildning dessutom! Hoppas du kommer in!
    Om du har funderingar på något inom keramik är det bara att du hör av dig (kanske kan jag svara..)
    KRAM Frida

    SvaraRadera
  6. Gu va kul! GRATTIS till awarden ;o)=

    KLem Anna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.