4/04/2011

Vilken färg?

Nu är uggleaffischerna framkallade, men nu återstår ett problem. Vilken färg ska få hänga i Vilgots rum? Vad tycker ni?
Affischerna är uppsatta med klämmor som jag köpte på Granit. Perfekt för en som älskar att byta. Här ser ni även de nya vimplarna jag gjort, vill du själv sy egna hittar du beskrivningen här.

Dessa små söta bowlingklot som står i träbacken, fick Vilgot i 1 års present av faster. 

Nu behöver jag smakråd:
Grå?
Ljusgrå?
Svart?
Ni har väl inte missat att det finns chans att vinna dessa posters hos mig. Tävlingen pågår till och med 20 april och alla är välkomna att delta :) Klicka här om ni vill vara med.

Kram
Helena

Obs! Tänk på att färgåtergivningen på affischerna kan variera eftersom jag redigerat dessa bilder, det kan även avvika beroende på vilka färginställningar du har på din dator.

14 kommentarer:

  1. Ljusgrå tycker jag! Men sen samtidigt tycker jag alla passar in...

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Tycker de grå var snygga.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. De ljusgrå tyckte jag var snyggast på den väggen. Motiven kommer fram bäst med den varianten (speciellt ugglekroppen). Dessutom passar den bäst med vimplarna också, de kompletterar varandra istället för att konkurrera med varandra.

    /fru mars

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken mysig blogg du har. Min favorit är nog de ljusgrå. Alla är verkligen jätte fina men jag tycker nog att ugglorna blir mer framträdande i de ljusa. Smaksak - alla är lika fina :)

    Ha en fortsatt underbar dag! kram Linnéa

    SvaraRadera
  5. ...eller,, jag ångrar mig och säger att de mörk- och ljusgrå är lika fina :D

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint han har i sitt rum. Vackra färger.
    Gillar nog någon av de grå bäst. På den ljusgrå syns ugglorna bäst, men med den grå blir det en bra kontrast mot väggen.

    Hoppas du har haft en fin måndag!

    SvaraRadera
  7. Oh, så söta dom va!! Jag lägger min röst på ljusgrå. :-)

    SvaraRadera
  8. Ljusgrå, lätt!

    Och dom klämmorna från Granit är ju hur fiffiga som helst! :)

    SvaraRadera
  9. Jag läggen min röst på de ljusgrå! Jättesöta!

    SvaraRadera
  10. Nydelige ugler!! I follow *smil*

    SvaraRadera
  11. De grå på första bilden får min röst, smart med klämmorna.

    Kram
    Anna

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.