10/09/2011

Gammalt silver blir trendigt...

Vet inte om jag visat denna idé tidigare, har i allafall tänkt att jag skulle göra det. Tycker att det är klockrent.
Bild lånad från Creatively Christy

En riktigt bra beskrivning hittar du här om du vill ha hjälp med hur du ska gå tillväga för att göra om det gamla silvret.


Det har varit tyst från mig några dagar nu, eftersom min dator blev helt svart och inte vill vakna till liv. Jag har ju bilder att visa er efter mässan i fredags Eco Now, men har inget bra bildredigeringsprogram på Kents dator som jag lånar nu. Så det får vänta till i veckan när jag har tillgång till skolans dator.
Ursch vad handikappad man blir utan sin andra hälft (datorn alltså ;)

Imorgon klockan 18.00 kör jag lottdragning om handledsvärmarna :) så har du inte skrivit en kommentar ännu gör du det här för att vara med.

Hoppas ni haft en riktigt bra helg! :)

7 kommentarer:

  1. Jo, jag tror nog du visat det förut. Elle rså har jag sett det nån annanstans. Hur som helst så är det en skitkul idé! :-)

    Jag håller tummarna att jag har tur imorgon när du drar lotten! :)

    SvaraRadera
  2. Supernajs ide...måste nog till och med prova den=)Annica

    SvaraRadera
  3. Jäkligt läckert, detta vill jag absolut testa. Tänk så fint med färgglada skedar till sommarens jordgubbar.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. det här är så himla fint! man vill ju liksom bara ha på nåt sätt och min kompis Patternplan; http://patternplan.blogspot.com/2011/10/mys.html
    har köpt sprejmålade fasettslipade glas som ljusstakar också himmelens habegärligt och fint. hej hej

    SvaraRadera
  5. Tycker också att det är en riktig rolig ide`.
    Blir sugen att testa jag också.

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  6. Oj så snyggt! Fast... hade jag haft gamla silverbestick hade jag nog inte vågat "förstöra" dom såhär. Jag är varken tillräckligt modig eller pysslig. Men jag tittar gärna på dina bilder och tycker idén är fantastisk!

    SvaraRadera
  7. Telecom Project manager in the telecom space are the people in charge of a specific project or projects within a telecom business. As a project manager, their responsibilities are to plan, budget, manage and document all stages of a certain project. Telecom Project Managers are accountable for coordinating telecommunication systems installation projects for multiple businesses across the various platforms.

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.