6/09/2012

haha... min..

....sambo... som är tokspeedad, glad och förväntansfull... för han åker till Ukraina idag med grabbgänget.
Som ni ser så är humöret på topp och jag är lika glad jag. För jag är tokkär i denna grabb, fastän vi hållt ihop i 10 år snart. Vi har väldigt kul, skrattar och spexar tillsammans. Han är min stöttepelare och uppmuntrar och pushar mig till att tro på att jag kan. Att han åker iväg en vecka till Ukraina unnar jag honom massor, för det är han värd.
En mysig fredagsmiddag hade vi på balkongen i kvällsolen och jag måste verkligen rekommendera förrätten, Honung och timjansstekta primörer. För det var så sjukt gott. Den hade alla smaker... sött, surt och syrligt på samma gång och här hittar ni receptet.
Till hvududrätt hade vi fläskfilé med Leilas glaze, sallad och färskost med örter. Middagen avslutades med Creme brulée, kanske inte världens bästa smälta socker ovanpå. Men det var gott ändå.
Pappa hade kommit hem med Sverigematch dräkter till grabbarna som de var så stolta över att de somnade med dem. En toppenkväll helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Hei søte vennen :)

    For et koselig innlegg :) Herlige bilder :) Og en kjekk utrolig blid mann du har :) Dere må jo utgjøre et herlig par :)

    Og de søte små guttene med svenskedrakter - heia Sverige :) :) Kjempesøte :)

    For et herlig måltid, det så veldig godt ut :) Takk for tips :)

    Ha ei fin helg og kos deg masse :)
    Klem og kos :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på din man och dina barn! Det är första gången jag besöker dig, kul att titta in till din fina blogg!

    Kram Ester

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att höra om er fina kärlek, så äkta! Precis som det ska vara! :) Kram /Nellie

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.