6/12/2012

Lite stiltje på bloggen...

Det är lite stiltje på bloggen just nu men det är bara för att det händer massor bakom kulisserna. Passar på att fixa och trixa här hemma medan katten är borta :) Håller på och gör om hallen och det blir ju alltid ett större projekt än vad man tror. Men himla kul är det och jag hoppas att det blir bra också, till slut.


Så länge får ni titta på dessa bilder. Tog kort på alla rotsaker och grönsaker jag handlat... ja vet jag är lite konstig, men jag tyckte det var vackert.

4 kommentarer:

  1. Lockande bilder för mig som är vegetarian! :)

    SvaraRadera
  2. Hei vennen :)

    Herlige grønnsaker :) Syns jeg kjenner lukten av grønnsakssuppe helt hit, det er såå godt :)

    Så moro å endre litt i gangen :) Det blir som regel mer jobb en man tror ja, men så moro da man endelig blir ferdig :)

    Ha en fin dag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvaraRadera
  3. Inte alls töntigt! fina bilder blev det ju också. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  4. Ja, väldigt vackert. Jag håller med! :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.