12/07/2012

Att vara en av två...

Deltog i förra veckan i Terracycles tävling skapa eller skräpa. Tävlingen gick ut på att skapa något av överblivet material med tema, kaffe, te eller choklad. Mina kuddar gjorda av kaffesäckar sände jag in som bidrag och är nu med som en av finalisterna.
Nu är det bara två bidrag kvar och omröstning ska ske om bästa bidrag.



Jag kommer inte säga att ni ska rösta på mitt bidrag för det tycker jag är så jobbigt, det där med att ta plats och våga fråga...
Dessutom vill jag att ni ska rösta med hjärtat, om ni röstar och inte efter påtryckningar, det känns mycket mer ärligt. Jag är så glad över att ha kommit vidare i tävlingen...

Vill ni veta hur man syr likadana kuddar finner ni beskrivningen i tidigare inlägg och länken finns här. Kaffesäckar kan man finna hos kaffe och tehandlaren om man inte har sån tur som jag som bor nära ett kafferosteri, för där fanns det i mängder.

4 kommentarer:

  1. Å, grattis till finalplatsen! Jag tycker utan tvekan att du ska vinna!

    SvaraRadera
  2. jag har röstat på det bästa bidraget - ditt.
    Lycka till nu. Du leder omröstningen.

    SvaraRadera
  3. Wow, så fin kudde! Klart att jag röstar på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så roligt att du är finalist! Jag har självklart gått in och röstat på dig! Hoppas hoppas du vinner! ♥

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.